makeupsia -
Forside Add oss Om oss Kontakt oss

Tips for bedre svn

HEI blogglesere! Beklager for drlig med oppdateringer i det siste. Har hvert mye kaos i det siste, mye gjre, lite tid
Jeg har lenge slitt med drlig svn, jeg brukte lang tid p og sovne og sov lett. Det frte til at jeg var mye sur og sliten. Jeg vet at jeg ikke er den eneste som sliter med dette. Jeg satt meg ned og tenkte p hva som gjorde snn at jeg sov godt, de f gangene jeg gjorde det. JA, FYSISK TRENING!Her er alts noen tips som jeg har begynt og gjre og som har hjulpet meg masse. Er ikke sikkert alt virker p samme mte p alle, men noe gjr nok det!


1. TRENING!
Ja, jeg er en lat person. Jeg har hy forbrenning, noe som har gjort at jeg ikke har motivasjon til trene. Jeg s ikke grunnen rett og slett fordi jeg ble ikke feit. Noe jeg selflgelig inns var HELT feil. Jeg merket at jeg ble lat, sliten og sur. Trening hjelper virkelig p humret! Jeg trener forlpig bare 30 min hver dag fr jeg legger meg. Lper i 15 min, enkle yoga-velser i 10 min, "planken" i 2 min, 2x12 situps, og tying resten. Jeg vet at det er lite, men det er en start!


2. DUSJ!
Etter en svett trenings"kt," pleier jeg dusje i kaldt vann! Ikke snn iskaldt, men rundt 20 grader kaldt. Det kjler ned kroppen min, og da et det ekstra godt legge seg tilrette i en god varm seng. (Hret skylder jeg ogs og tar det i en flette bak p hodet, men mitt er kort og rett s det merkes ikke dagen etter..)
Etter dusjen tar jeg alltid p en god lotion-bar fra Lush som har en beroligende lukt, som ogs hjelper!


3. BRENN DUFTLYS!
Dette gjr jeg hveer eneste kveld. Skru av den sterke taklampen og tenn p duftlysene. Jeg liker de fra Ikea og Home & Cottage. mmmm


4. DROPP PCN!!
Jeg var den den verste til sitte p pcn fr jeg la meg, fr. Ikke bare er det drlig for sovnen din, men det mange ikke vet er at det type lyset pcn sender ut, lurer ynene til tro det er dag, alts, man blir mer vken. Det er heller ikke bra for ryggen, fordi vi ligger i en unaturlig stilling, lenge. Sist men ikke minst er det drlig for huden din. Den trenger ogs hvile fra det skarpe lyset.
Det jeg har begynt og gjre er lese blader etc. S mye mer avslappende. Jeg har ogs p en "natta-spilleliste" p lavt volum med rolige sanger.

I tillegg til alt dette renser jeg huden godt, men det gjr jeg med en gang jeg kommer fra jobb, ogs drikker jeg mye vann. Masse nring til huden.

Noen sangtips: Ed Sheeran, One Direction, Soundtracks fra fimer feks. Dear John Soundtrack, Justin Bieber, Bon Iver, The Script, Boyce Avenue osv osv.

- Gjr du noe av dette, eller har du tenk til prve noen ut? Har du slitt med drlige svnvaner? Har du noen tips dele?

Natalie




























  • Makeup says it all

    Vi er to jenter p 17 som bor like utenfor Oslo. Vi har begge en stor interresse for sminke/hudpleie. I januar 2013 begynner vi sammen p Norsk Hudpleieskole. Flg med om du vil vre med oss igjennom et beintft r med 8 eksamner, ett heftig pensum og generelt det eldes fra ungdom til voksen. Vi vil i hovedsak blogge om sminke, produkter og vi vil vre flinke til poste videoer. Kontakt oss gjerne p makeupsia@hotmaill.com.

    Kategorier

    Arkiv

    Siste innlegg

    Lenker

    bilde



    hits